Varma händer

Detta är en idé skapad för att sprida värme i kylan. Leta reda på ett par vantar som ingen använder hemma, köp ett par andrahand eller sticka/virka själv. Lägg dessa vantar i din väska. När du ser någon utomhus som ser ut att behöva värma händerna, erbjud det extra paret till hen! SPRID ORDET! Genom att använda hashtaggen #varmahänder kan du via sociala medier göra andra medvetna om detta. Be dem #varmahänder och sedan sprida ordet. Tillsammans kan vi värma händer! kontakt: [email protected]

Över 1300 besökare!

Publicerad 2013-12-03 22:18:37 i Varma H�nder,

Vad glad jag blir när jag läser besöksstatistiken och ser att den igår nådde 1311 unika besökare! OTROLIGT häftigt och jag är väldigt glad över visad nyfikenhet och all god respons som idén fått!
 
Något jag skulle önska är att ni delade med er av era berättelser, när ni givit bort ett par vantar - vad hände då? Följde ett samtal, en kram eller bara en tacksam blick? Talade du om att du ville värma händer? Det vore spännande att få läsa om när ni har värmt händer. Om ni använder #varmahänder och pratar om det, vad får ni för respons då?
 
Jag ser fram mot fina men framförallt varma berättelser! Hoppas jag får dela med dom för att inspirera andra att värma händer.
 
God natt, sov gott och tack än en gång för att ni bryr er! Tillsammans kan vi värma!
 
/Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Varma Händer

Detta är en idé skapad för att sprida värme i kylan. Leta reda på ett par vantar som ingen använder hemma, köp ett par andrahand eller sticka/virka själv. Lägg dessa vantar i din väska. När du ser någon utomhus som ser ut att behöva värma händerna, erbjud det extra paret till hen! SPRID ORDET! Genom att använda hashtaggen #varmahänder kan du via sociala medier göra andra medvetna om detta. Be dem #varmahänder och sedan sprida ordet. Tillsammans kan vi värma händer!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela